امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

 


شماره 261


» بیشتر

اگر نشست رهبران امریکا و کره‌شمالی نتایج و دستاوردهای مثبتی به‌همراه داشته باشد، این مسأله به‌ضرر تقاضای مکان امن سرمایه‌گذاری برای طلا خواهد بود؛ برگزاری موفقیت‌آمیز این نشست می‌تواند موجب تقویت شاخص سهام در بازارهای بین‌المللی شود و این مسأله فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد خواهد کرد (جمیل احمد، تحلیلگر و استراتژیست ارشد مؤسسه اف‌ایکس تی‌ام)

به گزارش اسکراپ رجیستر ، دیدار تاریخی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در سنگاپور برگزار شد و دو طرف یک سند به امضا رساندند.

بر اساس این گزارش گرچه ترامپ و کیم از نتایج این مذاکرات ابراز خرسندی کرده اند ولی به نظر می رسد باید منتظر اقدامات عملی از سوی واشنگتن و پیونگ یانگ باشیم.

ترامپ قول داده است تا در ازای برچیده شدن برنامه تسلیحات اتمی کره شمالی، ضمانت های امنیتی لازم و کمک های اقتصادی در اختیار کره شمالی قرار دهد.

جمیل احمد تحلیلگر و استراتژیست ارشد موسسه اف ایکس تی ام تاکید کرد: اگر نشست رهبران آمریکا و کره شمالی نتایج و دستاوردهای مثبتی به همراه داشته باشد، این مساله به ضرر تقاضای مکان امن سرمایه گذاری برای طلا خواهد بود.

وی افزود: برگزاری موفقیت آمیز این نشست می تواند موجب تقویت شاخص سهام در بازارهای بین المللی شود و این مساله فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد خواهد کرد.

کد خبر: 98583 تاریخ: 97/03/23 منبع: طلا